مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-19سياسي

کتاب «مناظره اسلامی» روانه بازار نشر شد


کتاب «مناظره اسلامی (کشف حقیقت به روش گفت وگو و مفاهمه در فرهنگ اسلامی(صنعت ششم))» اثر حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر شریعتی سبزواری منتشر شد.

- کتاب  مناظره اسلامی (کشف حقیقت به روش گفت وگو و مفاهمه در فرهنگ اسلامی(صنعت ششم)) اثر حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر شریعتی سبزواری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب مناظره اسلامی(کشف حقیقت به روش گفت وگو و مفاهمه در فرهنگ اسلامی(صنعت ششم)) اثر حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر شریعتی سبزواری در 416 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

مجادله ها در فرایند زمان، جز اختلاف، بدبینی، دشمنی و کینه توزی، خونریزی و آوارگی، به بار نیاورده است و اکنون نیز با توجه به فضای رسانه ای معاصر در می یابیم که سطوحی از خشونت کلامی و میل به چیرگی و استیلا در آن دیده می شود؛ در حالی که اگر دو طرف، به نیت و انگیزهروشن شدن حق در یک مسئله و موضوع به مباحثه بپردازند، فرزند سالم و کامل و زیبایی به نام حقیقت به دنیای باور پای می نهد.

نویسنده، مناظره اسلامی را در قالب صنعت ششم برای اولین بار در این کتاب بسط داده است.

در این کتاب کوشش شده به صورت مستقل پس از مطالعه متون مناظره ها در فرایند مباحث مختلف، به مثابه گواه و نمونه استفاده کرده و هر دلیل و قاعده و موازینی که در کتاب تدوینمی شود، حتی المقدور با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مناظره اسلامی» روانه بازار نشر شد

کتاب «مناظره اسلامی» روانه بازار نشر شد